Ännu en äckligt tidig morgon!

Då var man uppe vid denna magvändande timme igen oredo att spendera en ny dag på jobbet.
 Huvudvärken jag kände mer eller mindre under hela dagen igår, växte sig starkare under kvällen och inte ens att lägga huvudet på kudden hjälpte. Det var den värsta huvudvärken på länge! Morgonens dåliga nyhet (en av dom), är att den fortfarande är kvar (inte lika stark. Än....). Den goda nyheten är att jag har kollat på klockan, det har gått fler en sex timmar sen jag tog den senaste värktabletten så jag kvalificerar för en ny!

Kommentarer:

1 NIKI:

Jag får veta på fredag om jag kan åka med, när ska vi till sickla imorgon ?? tidigt så jag kan julhandla lite och hinna äta o så , sen vill jag ju träffa dig så mkt som möjligt :P PUSSPUSS

2 Jennifer:

Sv: Men precis! haha.

Ja tack så mycket, vi hade det jätte trevligt :)



Vad gör dudå? :) Kram

3 Sandra:

Svar till Jennifer: Va bra :D! Jag jobbar idag :(.. Känns inge vidare. Vill vara hemma och fixa och julmysa..

Kommentera här: