Det är tydligen onsdag idag!

Jag vet inte riktigt vilken dag det är, vad dom en heter så går dom fort och jag sover över deras gränser.

Jag ska till min pojkvän snart.
 Det ska bli skönt men det är alltid jobbigt att ta sig ut ur huset och gå till bussen, undrar varför?! Jag har lite ont i huvudet, kan va för att jag har sovit så mycket. Hur kan man sova hela nätterna och ändå sova halva dagarna också? Jag kan ju inte hälpa om inte jag vaknar liksom.. (ja jag har hört talas om väckarklocka men i alla fall..)

Hade lunch och film med tjejerna igår :).
 Det var trevligt! Men efter var jag tvungen att skynda till vårdcentralen för ta sprutan (alla vet vilken spruta det handlar om). Det gjorde lite ont som det brukar när man får en nål i sig... Jag var lite nervös just när hon skulle sticka mig och efter hon dragit ut den så väntade jag på att hon skulle sätta på ett plåster. "får man inget plåster?" frågade jag barnsligt och öppnade upp mina lätt ihoppknippna ögon. "Jo visst om du vill det..." svarade sköterskan likgilltigt.. "Det kanske inte behövdes jag bara.. Det bara känns som om det kommer jätte mycket..." och där hade hon satt på mig ett plåster. "Nej då det kom bara en liten droppe". Jag tyckte ändå att det var skönt med ett plåster av psykologiska själ. Så det var ju skönt att jag fick ett..

Jag har hört att den vanligaste biverkningen är ont i armen. Men jag känner inte så mycket bara lite ömhet när man kommer åt annars inget än. Morfars förlamningsgrej var nog en biverkning. Hoppas man slipper sånt!



Kommentarer:

1 NIKI:

Skönt att det gick bra med sprutan :) Ha så kul hos pojken ikväll och så :) Vi hörs gumman, tack för igår!



PUSS

2 - Alexandra!:

Jag tycker inte du var barnslig som frågade efter plåster. Det kan ju komma ut blod och det kanske inte alla vill ha på kläderna. ;P

3 Sandra:

Svar till - Alexandra!: Just det :), blod på kläderna det var ett bra argument :)!

Kommentera här: