Godis och huvudvärk!

Regn, en massa regn. Hela dagen har det regnat men det är som kanske bekant inte mig emot.

Chefen ger mig huvudvärk!
 Jag vet att det är jobbigt och stressande och en massa tyngd, o.s.v, o.s.v, att vara chef. Men! Det är INTE mitt fel! Jag är bara så glad att jag nu har en hel vecka ledigt. Jag är som ni kanske förstår inte heltidsanställd utan mer extra arbetare.

Jag slutade tolv idag.
 När jag lämnade kontoret/byggnaden så hade jag med mig ett helt lass utav eco-sopor. Jag sorterade paper, plast, glas och metall vid återvinningsstationen. Sen gick jag till mataffären för att panta tre kassar fulla med burkar och pet-flaskor, rekord! Det blev hela 46 kronor det. För dom köpte jag Yummie och en rulle choklad, tack för söndagsgodiset chefen!

Kommentarer:

1 - Alexandra!:

Jag tycker du gjorde helt rätt i att köpa lite godis en sån där grå söndag som det var igår!

2 Sandra:

Svar - Alexandra!: Ja det piggar alltid upp med lite godis :D!

Kommentera här: