Tankar att skrivas!

Hej!
Jag har egentligen inte alls tid att blogga nu, men jag vill ju! Så tänkte lägga in lite utav det jag har i mina tankar innan jag åker iväg på "hemligt uppdrag" och sen åker jag till pojkvännen. Den har morgonen använde jag mig slutledningsförmåga. Det var under det obligatoriska just-vaknat-toaletbesöket. Jag kände nämligen hårsray i luften och drog där med slutsatsen att mamma inte var hemma! Det var bara pappa och jag hemma.

Så jag har spenderat morgonen tjattrandes med honom och så såg jag på "Sex and the City tillsamans med tonfisksmackor och te. När pappa hämtat posten så kunde jag också ta mig en titt i senaste "H&M-katalogen". Det fanns mycket fint i katalogen ska jag säga er!

Kommentarer:

1 NIKI:

Tack för igår söta :) JAA visst är det mkt fint i nya H&M katalogen :D PUSS

Kommentera här: