Ullared -resan dit!

Jag och min vänninor tog ju en liten tripp till Ullared förra månaden!
 Nu har jag fått ihop ett inlägg om det. Det var den 29 Oktober, det var från klockan 02.30 till klockan 21.00 och det var 106 mil. Det är ett jättekul minne!

Natt och nästan ingen trafik:



Kisspaus vid Gränna. Precis efter denna bild ramlade jag och åkte på rumpan fram till bilen, det var hysteriskt roligt. Niki missade det hela eftersom hon låg däckad i framsättet, som ni kan se:
 
 

Det börjar bli ljust:

 
 

Alla är vakna. Niki sov nästan hela natten. Jag sov i typ 1,5 timme, försökte hålla mig vaken av solidaritets skäl. För stackars Tina var ju vaken och körde hela natten. Inte konstigt att hon blev lite hm... Ja lite ni ser på bilden: 

 

Vacker morgon:

 

Det var resan ditt resten följer i fler inlägg!