Äntligen! Martin!

Martin Stenmarcks nya skiva har äntligen kommit hem till mig :D!
 Det har varit förseningar men nu här som sagt :D!

Jag har förbokat och då får man den hemskickad och med två konvolut ett signerat och ett osignerat! Det är shcysst tycker jag :D! Ihi hi hi Tjejerna måste gå med på att lyssna i bilen inatt! Annars blir det synd om dom!!!

 



Tre Martin citat från facebook angående skivan:

Martin Stenmarck "Trött i handen efter att ha signerat 500 omslag..."

Martin Stenmarck "Otroligt dåligt att ni inte har fått era skivor än!!!!! Jag kollar detta det första jag gör imorgon bitti! Jag ber om ursäkt för detta. M" 
 

Martin Stenmarck "Jag hade själv blivit förbannad... Snackade med bolaget och de har så klart en massa förklaringar varför det har tagit sådan tid... Bla bla bla det och bla bla bla det... Huvudsaken är i alla fall att skivorna är skickade... Hoppas ni kommer att tycka om den.. Ett tips, sätt er i soffan, skruva upp volymen och spela spår 10. Kram M"

Vill du också
 ha uppdateringar från Martin Stenmarck eller bara beställa skivan?!
Klicka på en utav länkarna ovan eller gå in på hans hemsida
www.martinstenmarck.com

Kommentera här: