Chefen skulle se mig nu!

Hej igen!
Sitter på jobbet i ett lakrissnus luktande rum... Detta är inte bra! När jag hade gått upp en bit i trappan utanför tunnelbanan så kom jag på det! Jag har ju sovmorgon idag! Börjar inte för ens 10! *Buhu!*. Chefen borde se mig nu! ( ; ) ), bättre att komma för tidigt än för sent i alla fall..

Det braiga med detta är att jag kan svara på era kommentarer :D! Men det hade jag kunna gjort på min 3-timmarsrast  mitt på dagen idag också.. Äh nåt hittar man på då med.

 
©Sandra Rosén Dahlgren

Kommentarer:

1 simone:

sv: Oj, haha jaa, men jg tror aldrig jag gått "bus eller godis" alltså :D Har du?

2 jennifer:

Sv: Ja det är jätte jobbigt :/ Men jag har inte med mig datorn vart jag än är så, det är lätt att det blir dålig uppdatering ibland..

3 Sandra:

Svar till simone: Hej jag är världens segaste människa på att svara just! Och nu till svaret.

He he nä det har jag inte däremot har jag gått påskkärring men bara till dom jag kände :P! Du?

Svar till jennifer: Hej jag är världens segaste människa på att svara just!

Jo, jag vet :( skit jobbigt! Jag vill ha en mini laptop som man kan ha nästan överallt :)! Men den jag vill ha är dyr :( måste spara länge!

Kommentera här: