Det ska ni veta!

Trött!

Idag är det fredag, kul! Men jag kan inte njuta ev den så värst mycket :/.. Ska till jobbet ganska snart. Jobbar till 19.00 är väl hemma 20.30. Jag kommer då vara dödstrött, det vet jag av erfarenhet.. Måste gå och lägga mig ganska direkt också eftersom att det är dags att jobba i morn igen och så håller det på så ända till måndag. Sen får jag se.

Det var kul på "Ullared" igår :D. Men mycket folk (gick tyvär i mördartankar där bland alla...), (....), (Helt oallvarligt såklart..)

Morfar mår bättre, eller till och med bra. Efter många timmar på akuten, tester, väntetid och allt annat som hör till så fick han och mamma komma hem. Läkarna kom inte fram till vad det var han hade. Tycker ofta det är så.. Huvudsaken är i alla fall att han mår bra nu :)

Kommentarer:

1 Malin-Hockeyfruga:

:) ah precis, då är det en annan sak! kan tänka mig att de va mycket folk ¨på ullared:P skönt att din morfar mår bra igen, å h¨åller med..ofta de inte hittar felet.. :/

2 Valdrin:

Nice blogg

3 Sandra:

Svar till Valdrin: Tack :) Vad kul att du tycker det :)!

Svar till Malin-Hockeyfruga: :) ja. Ja det var det! Men vi slapp i alla fall köa så mycket, det var mer trängsel problem där inne. Ja tack, det är skönt :). Näe det är läskigt :/

Kommentera här: