Resten av dagen/kvällen!

Efter att ha lyssnat igenom några cd-skivor och bara legat i sängen i ett tag började jag städa eller snarare sortera röran i mitt rum.
 Fast sådär fruktansvärt effektivt var det inte.. Jag har varit väldigt yr och konstig hela dagen. När jag hade fått upp lite fart, var maten klar och det blev middag i röran, jag åt som om jag vore gravid.



Det märks att jag har växt ur mitt rum.. Behöver ett hus! Behöver sköta mig själv. Det var lite tjaffsiga mellan mig och en annan människa i huset. Efter det hällde jag argt i mig cola och åt bilar.



Sen försökte jag lugna ner mig med såpbubblor och "Kortney & Klohe take Miami". Råkade klottra lite på mig själv också...

Kommentarer:

1 Valeria:

Sv; Visst är headern fin =) Jag gillar den jag med ;)

Du det är något skumt på din startsida satt säga, Stor lång ruta som går nästintill i mitten så man måste nästan kolla in på hela inlägget för att se det. skall det vara så ? ^^

2 Ewezi:

Sv: Haha, tackar ;)!

3 Sweet Atti:

Tack så mycket :) Cool blogg!

4 - Alexandra!:

Då åt vi på samma sätt igår, för jag åt också fantastiskt mycket. :P



Allt du åt ser förresten mumsigt ut!



Att flytta hemifrån skulle faktiskt vara riktigt underbart, att bara leva efter sina egna villkor. :)

5 Sandra:

Svar till - Alexandra!: He he ja ibland suger det till :D! He japp det var det :P. Ja verkligen! Precis vad jag behöver! Håller på att bli tokig av längtan!

Svar till Sweet Atti: Å tack :D Vad roligt att du tycker det!

Svar till Valeria: :). Å jag vet :/. Det är så svårt för på vissa datorer är det så och vissa inte.. Vet inte riktigt hur jag ska lösa problemet... :(

Kommentera här: