Hej på er allihopa!

Det var fullt upp igår.
Så jag hann inte ens skriva klart ett inlägg som jag började på! Moronen igår var hemsk, sen blev det mycket på jobbet, slutade klockan 19.00 också. Första gången jag jobbade kväll här. För er som inte vet jobbar jag på ett vanndrarhem. Första gången jag fick checka in folk också, nervöst men det gick ganska bra tycker jag nog :).


Morgonen var i alla fall naturvacker:


© Sandra Rosén Dahlgren

Och såhär fin blev solnedgången igår!:


©Sandra Rosén Dahlgren

Idag är jag fett trött men måste sätta igång att jobba nu!
Puss

Kommentarer:

1 Alexandra - Ninja Fruit:

Jag måste bara säga, att på min dator hamnar din meny mitt på översta inläggen så jag inte alls kan läsa det. =/ Är det något knasigt eller är det bara min dator som är knasig? :P

2 Sandra:

Svar till Alexandra - Ninja Fruit: Tack för att du talar om :). Har det varit så varenda gång du har varit inne på bloggen? För det var inte så i början för mig men nu har det blivit så... När jag kommer hem ska jag fixa i designen :).

Kommentera här: