Alla Hjärtans Dag!

Alla Hjärtans Dag.
Kärlekens dag. Dagen som man ska spendera med att visa folk att man tycker om dom.
 Om man inte har en partner så tycker jag att man kan pyssla om sin familj och sina vänner, det gjorde jag. Nu har jag en pojkvän men jag tycker fortfarande att man kan bry sig om alla man tycker om :). Dock så blev det lite dåligt med det från min sida i år. Jag hade tänkt att baka men jag hann ingenting jobbade hela helgen :(.

Mamma pysslade om mig (och dom andra), fick ett litet paket på morgonen, det var rart! Det innehöll en liten bok om mitt stjärntecken.







Jag jobbade till klockan 15.00 Sen skulle jag till Min Älskling som klantade sig rejält och det blev storbråk! Hemskt! Men framåt kvällen hade vi väl "ordnat upp det"..

Det blev middag, pasta med kräftsjärtssås och Pomac.

Pojken gav mig blommor och choklad i vacker ask och jag gav honom choklad.







På kvällen låg mina örhängen på hans handfat och matchade hans raklödder.

Kommentarer:

1 - Alexandra!:

Ja oh ja, det är ALLA hjärtans dag, inte bara kärleksparshjärtan. :)



Åh, Lindor är så gott!

2 Sandra:

Svar till - Alexandra!: Ja just det ;). Ja lindor är underbart, men jag har fått reda på att jag inte kan äta det längre :´(

Kommentera här: