Ut med sjuk, in med vår!

Jag vågar inte sova längre!
Jagvaknade 06.27 och nu 07.50 av hemska hostattacker. Det var samma sak igår när jag försökte vila. Jag hostar tills jag nästan kräks det är hemskt :(. Sen är det problem med magen också, allvarligt det räcker nu!

Jag vill att vintern ska bort nu! Det är så kallt, händerna blir aldrig mjuka även om man smörjer in dom, det är svårt att gå och ta sig till saker, Bussarna är försenade, det händer fler olyckor och en massa annan skit!

Vår och sommar tack! Med blommor och grön mark som man kan se!

Kommentarer:

1 miiah:

sv: haha förstår det! Men det är bra och spara :) Jag försöker också spara, en 500 i månaden :p



Tack för att du bryr dig! Det går framåt iaf.

Hoppas allt e bra med dig med?



Kram!

2 Sandra:

Svar till miiah: Ja det är det, försöker spara på lite olika områden, framtiden och så också :).



Såklart :), Okej bra att det går åt rätt håll! Nje jag är rå-sjuk och så :(, men har varit sjuk änge nu så det borde försvinna snart! Hoppas!



Kram!

3 - Alexandra!:

Åh nej, sån där hosta kan verkligen gå och gömma sig i garderoben! Jobbigt att det gick så långt för dig. :(

4 Sandra:

Svar till - Alexandra!: Ja, den nedra hostan är hemsk! Det var typ tre veckor sen jag fick den men den är fortfarande inte borta! Men den har i alla fall börjat vekna nu! Tur!

Kommentera här: