Söndag - stegen ifrån molnen!

Det har varit tyst på min blogg dom sensate dagarna.
Det är för att jag har varit på annat håll. Först var jag hemma hos Tina. Niki och Mexx var också där :). Vi sov där och nästa morgon åkte jag direkt till Min Älskling.

Idag, söndag förmiddag åkte jag hemmåt igen.
 Var tvungen att åka ifrån kyssarna hans händer och hans andetag bredvid mig när jag sov.

På vägen hem såg jag hur andra spenderade sin söndag.
 Dom var ute i snön. Åkte pulka  hela familjer, åkte skidor, promenerade.

Själv...

...Funderade jag..



..lyssnade på mobilradion, det var mycket bra musik på dom olika kanalerna idag!..



..Köpte laktosfri glass som jag la direkt i väskan..



..Hemma gjorde jag om glassen genom att blanda den med skumbananer (i inspiration av Tinas glassval i torsdags)...



... Jag tittade på tv och städade ovanligt effektivt, på kvällen fick jag riktigt ont i magen.

Kommentarer:

1 - Alexandra!:

Det där måste definitivt testas! Att blanda chokladglass med skumbananer - låter megagott! :O



sv: Från den sidan jag köpte mineralögonskuggorna hade dem ett erbjudande då man kunde köpa ett x antal prover (alltså väldigt lite smink i burkarna) för 99 kr. Mineralskuggorna är så otroligt bra. Den vita är verkligen vit, den suddas inte ut eller nånting. :)



Jo då, det känns bra att vara tillbaka i skolan, men det är fullt ös. =/

2 Sandra:

Svar till - Alexandra!: Japp det är det ;)! Jag brukar blanda i lite allt möjligt i min laktosfriaglass för att få lite variation :)!



Okej :). Ja dom e bra :)



Va bra :). Jo det brukar va fullt upp från början, man vill ju gärna mjukstarta lite..

Kommentera här: