Lite allt möjligt!

Mycket intensiva dagar igen.
I måndags träffade jag Tina som kommit hem från sin sju veckors långa Nya Zeelands trip. Och Niki. Tisdagen jobbade jag och träffade pojken på kvällen. Idag skulle jag åka hem från pojken och så sov jag förbi min hållplats :/... Väldigt irriterande. Jag skulle få vänta i 20 minuter på buss tillbaka. Jag blev arg och irriterad (he he), så jag började käka godis som jag hade i väskan :P. Bussen kom två minuter för tidigt och när jag såg den komma blev jag så förvånad att jag råkade svälja en hel mentos ha ha.



Kommentarer:

1 - Alexandra!:

Wow, vilken dröm att få resa till Nya Zeeland!



Åh nej, så typiskt att somna på färdmedlet OCH sova förbi sin station. =/



sv: Jag är totalbestämd, det är det enda som håller mig från att äta godiset. Sen har jag inte råd att äta upp det jag köpte idag för då måste jag köpa nytt i helgen. :P

2 Sandra:

Svar till - Alexandra!: Nya Zeeland verkar kul men jag är inte så sugen på en del saker dom gjorde som vulkan bestigning till exempel... Inget för mig tror jag ;). Starkt att hålla sig ifrån godiset!

Kommentera här: