Två!

Det är två saker jag har ganska svårt att få nog av just nu. Och det ena är faktiskt ingen sak det är en person! Nämligen Lady Gaga! Och det andra är en sida som heter We♥it.

Jag hade ganska svårt för Lady Gaga från början. Jag gillade inte hennes låtar och hennes stil... ja jag vet inte. Men trots att låtarna är enkla och i stort sätt bara uppbyggda på ett ord i varje sång så är dom genialiska på något märkligt sätt.. Dom sätter sig och man vill dansa. Vad det gäller stilen så är den ju inte alltid 100% vad jag (och många med mig), gillar men det är hon och en del grejer är rätt coolt! Så jag har verkligen fastnat för henne!


bild: posh24

We♥it är som jag faktiskt tidigare har berättat, en sida där man kan skapa sig ett konto och samla en massa bilder som man gillar. Jag känner mig väldigt inspirerad varje gång jag är inne där! Jag kan sitta i timmar och söka efter bilder och sen gå igenom dom, de gör mig verkligen glad!


 http://www.weheartit.com/
http://weheartit.com/Kristall

Kommentera här: