Julafton!

Min Julafton va blandat..
Det blev inte riktigt som jag ville ha den, men bra ändå liksom. Va lite stressigt och så för att hinna till "Kalle" ;) och så lyckades jag inte fixa allting som jag tänkt mig och så. Men trevlig släkt och så så att :).
 
Jag har startat en liten egen tradition för mig själv. Varje jul köper jag en ELLE-tidning, en liten Merci-ask och en lott som jag lägger på natttygsbordet (som för tillfället är en stol...), och så öppnar jag det nångon under julafton men "används" mest under mellandagarna ;).
 
Jag (fett julig ;)), önskar att jag fick lägga in bilder på några andra också! Men dom vill inte :(..
 
Godisbordet :), fast det är lite urplockat...
 
Granen med massor av julklappar under!
 
Rätt taskiga bilder.. Men det är förhoppningsvis slut med det nu! Fick nämligen en kamera i julklapp (begagnad fast som ny :)) Yaaay :D!

Kommentera här: