Ett fredagsäventyr!

Förra veckan, fredag!
Så gick jag och pojkvännen ut på stan för att dansa lite (Har blivit ett tag mellan varven). Vi gick till "Club Caribe" och påvägen dit träffade vi på ett trevligt kusinpar som också skulle dit. Vi gick tillsamman och sågs på inne på klubben lite då och då :).
 
Men!
Det var nära att att jag och pojkvännen inte fick komma in på alls... Orsaken var en såndär överspänd, maktgalen dörrvakt, som påstod att pojkens pupiller var förstora och att han måste ha knarkat! Absurt i min värld! och jag vet det är tyvärr inte absurt i nattklubbsvärlden, men kändes som att han bara skulle hålla på för att.. Till och med hans kollegor verkade tyckan att han betede sig märkligt. Så till slut blev vi ju insläppta!
 
Så resten utav kvällen dansade vi och hade trevligt :)
men när det gått några timmar var jag varm (så varm satt jag var konstant svettig och blossande röd i ansiktet.... kul... Blir alltid så när jag är varm syns jätte tydligt he he), och så värkte fötterna. Så vi åkte hem till honom, åt jordgubbar, duschade och gick och la oss ♥ 
 
Föresten träffade en utav kusinerna på tunnelbanan hem också, så vi byte nummer :)
 
 
 

Kommentera här: