Idag!

Vilken dag, jag är helt slut!
I morse så väcktes jag av pojken, vi gjorde frukost och gosade samtidigt ♥. Sen blev det rörigt.. Tjejerna och jag försökte planera ihop en träff. Det var lite krångligt men efter sms och telefonsamtal hit och dit så var det nästan bestämt.. Jag pussade pojken "hej då" och så gick jag till bussen.
 
Vilken hetta! Höll på att smälla av på bussen!
Och när jag väntade på buss nummer 2 så var jag både varm och irriterad och stressad, så jag gick och handlade lite... Köpte blåbärsdryck, "kall och bra för humöret" tänkte jag. Slog till på en "ELLE" och godis också fast det är lite för dyrt... Men jag var på dåligt jag-bryr-mig-inte-humör så struntade i det....
 
Sen drog jag till stranden och tjejerna som väntade.
Provade Nikis Loka mash-ups jordgubb och lakrits. Jag gillar egentligen inte Loka alls men har något lakrits-smak så måste man ju testa ;), men den var inte god heller..
 Mer stranddetaljer får ni senare :)
 
 
 

Kommentera här: