Kommentarer:

1 ilonaaae:

ja det hade vi verkligen:)

Svar: :) Bra!
Sandra Rosén Dahlgren

2 anna:

fin :)

svar: freebies är typ som pengar som man får om man är med i oasaps fashion hunter program! de freebiesen kan man byta mot kläder/accessoarer/skor osv i deras webshop, sen skriver man om det på sin blogg bara. Mycket enkelt och smidigt! :)

Svar: Ja visst är den :)Å det låter ju väldigt intressant! Det ska jag nog titta närmre på :) Tack för att du tog dig tid att förklara för mig :)
Sandra Rosén Dahlgren

3 nckfager:

Snygg väska! Gillar din header!

Svar: Ja eller hur :)Å tack raring :D! Men den är rätt gammal så jag håller på och jobbar på en ny faktiskt.
Sandra Rosén Dahlgren

4 Sara Ekman:

Snygg :)

Svar: Ja eller hur :D
Sandra Rosén Dahlgren

5 Ava Miranda:

snygg väska!

Svar: Ja visst är den :)
Sandra Rosén Dahlgren

6 anna:

Ingen fara! Ställ gärna fler frågor om du undrar något mer om oasap :) jag svarar gärna! kul att vara till hjälp :)

Svar: Va rart av dig tack :D!
Sandra Rosén Dahlgren

7 patriciac.blogg.se:

Sv: har inte smakat dem:/

8 iDA:

Snygg väska :).

Svar: Ja jätte snygg skulla passa fint till höstens look tycker jag :)
Sandra Rosén Dahlgren

9 Johanna Öberg:

fin:)

Svar: Ja skulle passa jättebra till hösten :D!
Sandra Rosén Dahlgren

10 ELIN- fashion, inspiration, style:

super fin!

Svar: Ja eller hur :D!
Sandra Rosén Dahlgren

Kommentera här: