Min midsommar 2012!

Nu kommer min midsommar här då ;)
Sent men ändå :). Jag ville ju inte fira, orkade inte. Men pojkvännen sa att jag skulle komma till honom. Så det blev Lidingö på Midsommarafton.  Vi åkte till Elfviksgård, fint där :).
 
Vi letade upp en fin strandkant:
 
Där åt vi lunch. Det blev ingen sill men vi hade skinka, majsbröd och jordgubbar :) bland annat:
Det var varmt och fint som det var på dom flesta ställen på midsommarafton. Jag tog ett dopp men i vattnet var det allt annat än varmt ;):
Efter några timmar vid vattnet gick vi tillbaks till själva gårdsområdet:
 
Håret är lite överallt men såhär såg jag i alla fall ut: 
Medans vi väntade på bussen hann vi prata lite med djuren :). Killingar!: 
Den översta biten av strået var tydligen godast (titta hur den suktar :)), jag bröt av några och matade:
 
Hann med lite pussande också, pojken vill inte va med på kort i bloggen :(. men en kind borde ju va okej ;):
 
Små söta grisar! Deras stängsel bjöd mig på en fet stöt...: 
Och ponnyhästar :D!:
 
När vi hälsat färdigt satte vi oss i busskuren och tog det lungt innan bussen kom och vi åkte till honom:
 
 
Kvällen var dock lite tråkigare.... Karar! Han hade inte köpt nån mat och affärerna hade stängt... Så det blev en röra av all fryst mat i kylskåpet till middag...  Men dagen efter tog vi igen det med god middag och god efterrätt :)
 

Kommentarer:

1 ☆ m a l i n .:

ser somrigt och härligt ut!

Svar: :D Ja det var mysigt faktiskt. Över förväntan :)
Sandra Rosén Dahlgren

Kommentera här: