Tävling miinto!

Hej allihopa jag är så glad att berätta att jag har fått en ny samarbetspartner!
Nämligen webbshopen miinto! miinto är redan etablerade i Danmark och Norge och håller nu på att etablera sig i Sverige, vill du veta mer om företaget läs här :). Dom har ett riktigt stort sortiment med fina kläder, skor och accessoarer för både barn, dam och herr.

Detta samarbete ska firas!
Därför anordnar vi en tävling där du kan vinna 200 kronor att handla för hos miinto.se :D!

För att delta så ska ni leta upp vad byxmodellen på bilden heter. (leta här). Skriv om, och länka till tävlingen på din blogg och lämna en kommentar till detta inlägg med svaret :). Måndag den 21 Maj drar jag en vinnare!

Lycka till ♥

 


http://www.miinto.se

Kommentarer:

1 MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala:

Okej :P nej jag träffade henne på annat håll! :)

2 hanna ♡:

vet inte exakt vad för sjuk, har en otrolig rethosta, sjukligt ont i halsen och ganske nere lixom :(

3 Emma:

Svar: Hihi:)



Ojdå, shit! "/ hoppas han kommer tillbaka snart! Skulle bli väldigt orolig om något av mina husdjur bara försvann♥ men han kommer nog tillbaka:) hoppas.



allt bra idag btw ?:)



kram

4 Frida:

SV: hihi håller med ^^

5 E B B A:

Sv; Tack så mycket! Ja det har jag faktiskt, haha :)

6 Linda:

sv: Tusen tack :)

7 Sandra:

Svar till MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala: Okej :). Ska du inte va med och tävla :(?

Svar till hanna ♡: Usch va jobbigt :(, hoppas att du blir fri från det snart då! Ska du inte va med och tävla :(?

Svar till Emma: Ja man hoppas ju men känns inte så troligt :/, dessutom var det så skumt förra sommaren då försvann det en massa katter från vårt område :(. Tja det är väl okej än så länge ;) Själv :)? Ska du inte va med och tävla :(

Svar till Frida: ;). Ska du inte va med och tävla :(?

Svar till E B B A: Det var duktigt som sagt jättebra bild :)! Ska du inte va med och tävla:(?

8 Carro:

Kul! =)



Ja, där finns verkligen mycket fint. Jag har dock inget "konto" där.. utan kikar bara in lite då och då för att titta på de fina bilderna :)

9 Emma:

Svar: Ja, klart! Hur många veckor har han varit borta då ? "/ Aw.. det är så sorgligt när katter försvinner D: har du tur så kommer han snart tillbaka!



Skönt att höra:)

jodå, det är fint.



Vill inte vara med i tävlingen men tack ändå:)



kram

10 MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala:

Önskar dig en grymt bra måndag!!! :)

11 emmaws:

svar; hehe okej, haft en bra helg? :)

12 Lotta:

Sv: Tack så jättemycket :) Vad hittar du på idag då?? :)

13 Jennifer:

tack du fina!

14 Jennifer:

tack du fina!

15 E B B A:

Sv; Tack! Jag är ledsen men jag brukar alltid ha så mycket otur på tävlingar... Men det låter kul! :)

16 hanna ♡:

hihi, det hoppas jag med :D

17 Sandra:

Svar till Carro: Okej jag förstår :) Jag tcyker det är kul attt hjärta bilderna och sortera och så vidare :) Men jag är mer på Pinterst nu.

Svar till Emma Ja nu är det väl mint 2 och halv vecka sen jag såg honom :(. Ja det är verkligen hemskt! Ja man hoppas ju såklart fortfarande att man ska få se honom sitta där på trappan snart <3. Bra :). Okej jag förstår. Kram

Svar till MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala: Tack :). Blev rätt dåligt eftersom att jag hade ont i magen hela dagen typ :/. Hoppas att din måndag va bra :)!

Svar till emmaws: Jora helgen va okej hade ont i magen på fredagen men sen var det okej :). Hur var din helg?

Svar till Lotta: :). Igår låg jag hemma med magont, idag får vi se vad som händer ;) Du då vad ska du göra?

Svar till E B B A: Okej :)

Kommentera här: