Kommentarer:

1 Sara:

Tack så mycket! :) Hoppas du får en fin dag! Åh den där sidan ska jag allt ta och kolla in =)

2 Johanna:

Tack så mycket!:)

Verkar vara en fin webbshop, ska lika in :)

3 Sandra:

Svar till Sara: :D tack detsamma! Ja gör det så mycket fint där som sagt :D!

Svar till Johanna: Ja jag gillar den verkligen :D!

4 emmaws:

svar; hehe okej, sovit gott?

HAHAH aa jag vet :p trött på såna kommentarer xd

5 MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala:

Hahah nej det är photoshopat :P

6 Maddez ♥:

Hej !

Allt bra med dig en dag som denna :) ?

Kram♥

7 isabelle:

SV; Jo det blev ju det!



Jo visst var dom! Halva min garderob består av spetslinnen och tröjor haha :D

8 DIANA ÖSTERBERG:

VINN EN VALFRI ZIPERALL!

http://dianaosterberg.blogg.se/2012/may/tavling-ziperallse.html#comment



Lycka till! :)

9 Sara:

Så mycket fint :)

10 bella:

fina grejer :D

11 Sandra:

Svar till emmaws: Tja sov väl okej :), skulle vilja sova mer bara ;). Ja jag förstår det! Så onödigt liksom! Varför?!

Svar till MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala: He he ja det var lite mistänkt faktiskt ;)

Svar till Maddez ♥: Jo vars det är okej åtminstonde. Hur är det själv :)? Kram<3 :)

Svar till isabelle: Å va fint :)jo jag har en del spetsplagg med ;)

Svar till Sara: Ja verkligen :D!

Svar till bella: Ja eller hur :D! Kul att du håller med :D!

Kommentera här: