Alla Helgons Dag!

Lördag idag. För en vecka sen var det Alla Helgons Dag.
Jag, Mamma, Morfar och Syrran var  vid två kyrkor.
 
Där det var vackert och sorgligt med lyktor överallt bland gravstenar och i minneslundar.
 
 
Vid den första kyrkan tände vi ljus för Farmor♥ och Farfar♥
 
 
 
 
Och vid den andra kyrkan så tände vid en lykta vid Mormors♥ grav och ljus i minneslunden för fyra andra personer♥
 
 
 
 
Jag gråter alltid. Man går ju ditt för att tänka på dom och tända ett ljus för att dom fanns, men när jag tänker så kommer tårarna. Fast jag försöker hålla in dom och så går det inte och så kommer den där ohejdade gråten med en massa okontrolerbara läten.. Men jag kan inte hjälpa det, Saknar dom så!! Och det går verkligen ont!

Kommentarer:

1 DIANA ÖSTERBERG:

så fint!

Svar: :) Ja visst är det vackert, vackert men sorgligt.
Sandra Rosén Dahlgren

Kommentera här: