Öppet Hus Tema Japan!

Ännu en jobbvecka avklarad!
Den här veckan var vi bland annat på öppet hus hos ett företag som säljer maskiner. Dom har tydligen olika teman på sina öppna hus, den här gången var det japanskt :). Dom hade pinnar i håret, kimonokavajer i siden, och t-shirts med flagga och japansk text.  Vi fick sushi (yum), det fanns en liten tipsrunda (he he), fanns även kareoke... (testade inte), Sen så stötte jag på en liten hörna där man fick lära sig vika origami (Japansk papperskonst), det testade jag ;) Kul att få lära sig :). När jag suttit och vikt en stund så hörde jag cheferna utropa "där är du ju! visste inte vart du tog vägen vi har ju trots allt lite ansvar för dig" Ha ha oj då ;).
 
Rätt dålig kvalitet på bilderna... Sorry..
 
Sushi!
Origami hörnan!
Det var nån karl på kontoret där som hade gjort denna, riktigt imponerande!
 
Min Trana, Gratispenna och "paserkort" ;)!

Kommentera här: