En dag på praktiken!

Hemma! Har spenderat några kvällar och nätter hos pojken ♥
Och igår på dagen var jag på praktiken. Så tänkte visa lite bilder från dagen där :)
  
Först lagade jag och en till, soppa (som jag berättat förut). Soppa för ca 30 personer:
 
Sitter och tar en paus efter matlagning, och efter att ha torkat av bord:
 
Lunchdags. Soppan och glutenfritt bröd som jag och en annan tjej, bakat vid ett tidigare tillfälle:
 
 
Det var levande ljus i hela cafeét, supermysigt!:
 
 Lite gamla flyers och artiklar:
 
 
Och det bästa av allt! Jag fick lära mig att sticka :D lycka! Lite småtokigt blir det men det är ju första gången:). (föresten kolla in kompis snygga rosa byxor!):
 

Kommentarer:

1 BY RIMA:

SV: Ja men eller hur! Jag minns när jag var liten och hade ett par Spice Girls skor med hög platå älskade dom! Och nu är modet tillbaka igen :D

Svar: Ha ha ja precis, "platåskor med spice girls", typ det coolaste man kunde ha på den tiden ;). Hade en del platåskor med älskade mina med :) och så hade man ju Buffalos sen också ha ha :)
Sandra Rosén Dahlgren

2 Mikaela:

Soppan såg sjukt god ut! :D

Svar: Å nice att du tycker det :). Den va rätt god också ;D
Sandra Rosén Dahlgren

Kommentera här: