Kommentarer:

1 Följ vår resa från tankar till färdigt hus:

Tråkigt att du fortfarande är sjuk :( krya på dig!

Svar: Tack :), mår bättre nu :) Allt bra med dig? :)
Sandra Rosén Dahlgren

2 Jonnié Jonsson:

haha jo fast han e ju 34 år

Svar: Ha ha jo det finns ju lite äldre ungar också ;D
Sandra Rosén Dahlgren

3 fia - pysslar, målar, syr:

svar: tack så mycket! :)

Svar: :)
Sandra Rosén Dahlgren

4 Malin Wallin:

Fin blogg, vore roligt ifall du var med i min utlottning utav en design! :D

Kram!

Svar: Tack :). Nej tack vill gärna fixa designen själv :). Kram!
Sandra Rosén Dahlgren

5 isabellasphotographingi:

sv: jaa :D
kram

Svar: :) kram
Sandra Rosén Dahlgren

6 Felicia Johansson:

Tack så jättemycket :)

Svar: :)
Sandra Rosén Dahlgren

7 AW - Fotograf:

Ja visst är de? :D Mina små solstrålar :)

Svar: Absolut :) Naa!
Sandra Rosén Dahlgren

8 B R O W N S U G A R:

Sv: Visst är det :) nu får alla mina läsare 20% rabatt om de anger "BROWNSUGAR" vid kassan :)

Svar: Absolut. Ja jag såg det, nice :)! Fast jag har ingen Iphone :/
Sandra Rosén Dahlgren

9 Jonnié Jonsson:

haha ja de gör ju de :)

Svar: ;D
Sandra Rosén Dahlgren

Kommentera här: