Fyra Böcker!

Fyra böcker som jag skulle vilja ha!
 
  Bokomslag Från loppis till salong (inbunden) Bokomslag Elsa Billgrens Vintage (inbunden)
  Bokomslag Lakrits, mint och choklad (häftad) Bokomslag Femtio nyanser av honom (häftad)
(Bilder och Produkter från Bokus.com)
 
Motivering?
"Från Loppis Till Salong" Loppis, inredning, gamalt, nytt, blandat ♥
"Elsa Billgrens Vintage" Elsa Billgrens bok som just har kommit ut, vill ha den efterom att jag älskar hennes blogg, är säker på att boken är full av bra tips och vackra bilder!
"Lakrits Mint & Choklad" Lakrits-love it!, Mint-gott!, Choklad-love it!
"Femtio Nyanser Av Honom" Ända sen jag såg reklam för den i tunnelbanan så har jag varit sugen på att läsa de! Den är lockande på något sätt.

Kommentarer:

1 t e s s i:

Rolig bok den där med lakrits, min och choklad :D

Anmäl dig gärna till påskens blogg! http://bytessii.blogg.se/2013/march/veckans-blogg-2.html

Svar: Ja visst tre goda saker ;). Å ockej det ska jag göra :)
Sandra Rosén Dahlgren

Kommentera här: