Grå Måndag!

Jobbade och hade huvudvärk när jag slutade (som vanligt nu för tiden).
Åkte ändå för att hämta två paket som jag hade på posten. Funderade på att köpa godis men det är ju inte bra.. Tillslut kompromissade jag och köpte lite naturgodis (är ju inte heller helt bra men bättre än vanligt godis i alla fall).
 
Sen satt jag i den nedklottrade och trasiga busskuren som ändå är vacker på något sätt,
och började min 28 minuters väntan på bussen. Kallt var det också och jag hade skinjackan idag.. Bara att härda ut och vänta på bussen ändå såklart. Satt där åt av naturgodiset och tänkte på mitt liv som om det vore en bok. Sen kom det en glad och ganska pratsam kille. Han hade det värre än jag för han hade bara en tröja med korta ärmar. Han gjorde väntan lite mindre tråkig i alla fall :).
 

Kommentera här: