Kommentarer:

1 emma:

SV; Tack så mycket :) allt bra med dig?

Svar: Hm sådär... Hur är det med dig :)?
Sandra Rosén Dahlgren

2 Noomi:

Snyggt!

och ett svar:
Tack så jättemycket!! Ja det ska bli himla gött med egen lägenhet, fast stuga på tomten låter inte helt illa det heller :)

Svar: Tack :D!Ja det förstår jag :)! Nej det är ju mycket bättre än att bo kvar på sitt rum liksom. Men jag har inget fungerande kylskåp eller dusch så det är ju inte optimalt och det skulle inte skada att flytta lite längre bort från föräldrarna... ;). Fast jag är ändå väldigt tacksam för att jag har min lilla stuga såklart :)
Sandra Rosén Dahlgren

3 Robin Sebastian:

Är det du som har gjort den där? Wow, du är verkligen duktig :)

Svar: Ja det är det :). Tack så jätte mycket! Vad glad jag blir :D!
Sandra Rosén Dahlgren

4 emma:

SV; äsch då, hoppas det blir bättre :) jodå här är det finfint!

Svar: Tack :). Va bra :D!
Sandra Rosén Dahlgren

5 Elsa Hammarström:

åhh, är det du som ritat den? :OO

Svar: :) Ja det är jag som har ritat :)
Sandra Rosén Dahlgren

6 Matilda Carlsson:

Coolt! :)

Svar: Tack så mycket :)!
Sandra Rosén Dahlgren

Kommentera här: