Utveckling!

Hon utvecklas på pappret.
(innan)
 

Kommentarer:

1 carolina:

jättefint ritat, duktig är du! <3

Svar: Hej, ledsen för otroligt sent svar :(!Tack så jätte mycket för berömmet :D <3
Sandra Rosén Dahlgren

2 emina:

Man behöver inte alltid pengar för att vara kreativ, men inspiration och tid. Du håller ju på, det är huvudsaken:) Japp konstfack, men inte konst utan gymnasielärare i bild och design. Hela 5 år tyvärr. Men kul är det så det är det värt :) Kram

Svar: Hej, ledsen för otroligt sent svar :(!Nä jag vet :). men jag har några specifika säger jag funderar på att göra och det kräver lite pengar :/. Men jag får ju i varje fall utlopp för min kreativitet på något sätt :). Okej, ja det var lång tid med fem år men som du säger om det är roligt så är det ju värt det :), lycka till med pluggandet :)!
Sandra Rosén Dahlgren

Kommentera här: