Det som man inte får prata om!

Det är en väldigt mörk tid just nu.
Men ångest, sorg och tårar "får" man inte skriva om på sin blogg... Då är man typ en idiot som lämnar ut sig och skriker efter medlidande. Vet inte vad jag ska tycka egentligen.. Man borde ju få kunna berätta sånt hur man vill, spelar ingen roll vem som läser eller hör. Om det är väldigt jobbigt så är det det och det borde man få säga. Men sen är det ju det där med att inte utelämna andra, det vill jag inte göra. Min smärta beror på andras smärta också och om inte dom vill att jag ska skriva ut allting så kan jag ju inte heller göra det. Men jag kan säga så mycket som att pappa har cancer, och det är ju såklart en stor sorg. När jag skriver alla andra inlägg om roliga saker kan jag känna mig falsk eftersom att det är mestadels inte är roligt i mitt liv just nu, men man måste ju även få ta upp dom små roliga sakerna. Det blir mest dom ni får läsa om. Men nu har jag i alla fall släppt ut lite.
 

Kommentera här: