Gårdagen!

Vi kom för sent till polisstationen igår så kunde inte hämta ut passet :/. Men vi tog en shoppingrunda i alla fall och jag fyndade rejält :D! Yeee ;)
 
Jag och Mamma på vägen.
The Look.
Hade nervevade rutor (ac vad är det liksom ;)), så blev lite rufsig.
Mamma handlade krubb och jag tog en runda på "Rusta", satt sedan utanför och väntade.
När jag hoppade in i bilen hade mamma köpt glass (igen) :)
Såg en kofta på "Lindex" som verkade mysig men gillade inte riktigt materialet..
På "Cubus" var det coolt mysigt med dessa bokstäver. (I was like får man ta hem eller?! ;))
Fanns en snygg väska där på rea också men den var inte riktigt min stil ändå.
Massa nytt och snyggt på "Gina Tricot".
Små glittriga väskor på "H&M". One of each please ;)!
Sen vände vi hem igen.
Med några kassar :), visar sen.

Kommentera här: