Litteratur!

Jag har gjort en del klipp via Tradera.
Litteratur klipp :). Köpte all dessa för 64 kronor plus frakt. Alla böckerna var från samma säljare när jag hittade seriealbum med Snobben (Har egentligen redan den blå men jag tänkte va så fräck att använda sidorna i den här till bland annat pyssel och inramning..), så kollade jag ifall säljaren hade något mer jag var intresserade av, hittade då en Agatha Cristie klassiker, en gammal bok med vackert omslag, som visade sig vara en Selma Lagerlöf bok (klassiker med andra ord), för 9 kronor! Jag älskade Kitty-böckerna när jag var yngre inget jag läser nu men dom var billiga och i äldre utgåva vilket är fint tycker jag så köpte det till mitt framtida husbibliotek ;), kanske får barn som vill läsa dom :)!
 

* Jerusalem - Selma Lagerlöf
* Kitty och den vita vålnaden - Carolyn Keene
* Kitty som detektiv - Carolyn Keene
* Kitty och spöket i fönstret - Carolyn Keene
* Konstiga huset - Agatha Cristie
* Alla tiders Snobben - Charles M. Schulz
* En gång till Snobben - Charles M. Schulz
* Snobben och kärleken - Charles M. Schulz

Kommentera här: