Min Födelsedag 2015!

En annan hade ju Födelsedag härom veckan!
28 år blev jag (eller som det nu mera kommer heta 25 igen ;) :)). Det var en riktigt fin födelsedag, den överträffade faktiskt mina förväntningar :)!
 
Startade dagen med juice i champagneglas "Cuz it´s my Birthday". Skål med mig själv ;)
Sminkade lite "smokey eye" i ögonvrårna med svarta och blåaktiga toner.
Sen åkte jag till stan och klev in på "Café Vetekatten", diggar deras tak!
Efter en stund kom min syster med blommor och presenter och bjöd på lunch <3
Fint bord och fint, enkelt litet blomsterarrangemang, tycker jag!
Sen gick vi till Kungsträgården, där jag stannade och min syster åkte vidare till jobb.
Efter en stund kom min Bästis :)! Också hon med blommor! Hon bjöd på Mjukglass också! <3
Födelsedags bukett nummer 2!
Vi pratade och myste i solen <3
Och tog bilder på dom vackra träden!
Sen åkte jag hemåt, där jag fick presenter och blommor från Mamma och även Morfar :) <3
Födelsedags tilltugg..
Som ni ser en riktigt mysigt dag och jag kände mig riktigt bortskämd!
Tack till alla som förgyllde min födelsedag <3 <3 <3

Kommentera här: