Natten - Poetisk & Kreativ!

Igårn natt kände jag för att teckna.
Så jag gjorde det utan att tänka så mycket (som jag ibland gör), skissade på som jag kände bara. Tittade på en repris av "Project Runway" (så svårt inspirerande!) och så sjöng jag i reklampauserna (det är svårt för mig att erkänna att JAG sjunger, men ja. Jag sjunger när jag är ensam!). Utanför drogs bevingade insekter av olika slag, till skenet av min ljuslykta. Något som fick poeten i mig att börja skapa metaforiska paraller mellan liv och död.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Lillemmish - mode - inspo - mamma:

ha en bra fredag

kram

Svar: Ja tack detsamma :)Kram kram
Sandra Rosén Dahlgren

2 Anna - Fotograf & Rovfågeltränare:

Natten är verkligen underbar för oss nattugglor, hjärnan går på högvarv!

Svar: Ja :), kreativiteten är så bra på natten och man kan få såna energikickar och verkligen bli sugen på att göra saker. Önskar dock att man kunde slippa ångesten inför morgondagens trötthet :/ !
Sandra Rosén Dahlgren

3 Johanna Utterberg:

Vilken fin teckning! :)

Svar: Å tack så mycket rara du :D!!
Sandra Rosén Dahlgren

4 Julia:

Fint tecknat!

Svar: Tack så jätte mycket :D!!
Sandra Rosén Dahlgren

Kommentera här: