Roadtrip - Festen!

Roadtrip inlägg del tre! (läs dom andra delarna här och här.)
På lördagskvällen var det då dags för födelsedagsfest! Jag var ju egentligen inte inbjuden från början men eftersom att vi skulle åka till Danmark efter så fick jag komma in på en kant också :). Från början så tänkte vi bara att jag kanske skulle kunna få sova i stugan men jag blev inbjuden till festen och jag kände mig inkluderad på alla sätt, så det var ju jättegulligt av dom :)!
 
Det var ca 130 personer (om jag minns rätt), på festen som hölls på en loge!
 
 
Det hade regnat rejält i flera timmar men så lyste solen med några strålar innan den försvann för den dagen.
 
 
Det var då jag passade på att smita ut en stund också..
 
 
För jag menar dom skånska vyerna är ju inte direkt vardagsmat för en, så man måste ju passa på!
 
 
 
 
Min nya kompis :)
 
 
Mörkret kom och logen lyste med små lampor och ljus av ollika slag
 
 
 
 
Det var frågelekar, mat, mingel, tårta, dans och musik (Skånsk hip hop SÅKLART! ;))
 

Kommentera här: