Danmarks Weekend - Fönstershopping

Hade inte världens största budget när jag var i Danmark,
har i och för sig aldrig världens största budget ;)... Men det är i alla fall gratis att fönstershoppa och klämma lite, kan ju kanske också inspirera en till billigare versioner eller nya ideér, eller ge en något att leta efter och hitta billigare någon annanstans ;).
 
Denna goding såg jag i en antikaffär på vägen till museét! Den kostade över 300 danska kronor ännu mer svenska :/.. Men den va fin. Den vita IRA-plåtburken i bakgrunden är också så fin! Ja suck får bli en annan gång ;)
 
 
Nästa sak var denna lilla "snöglob" med glitter i. Barnsligt fin och söt, hade velat ha den som en rolig grej, men den kostade 149 danska kronor så det var ju lite väl mycet pengar att lägga på "en rolig grej". Passade dock på att leka lite med den i affären ;P!  Affär kanske är fel ord.. Det var i museéshoppen jag såg den.
 
 
Dom här hittade jag också i museéshoppen. Lampor som ser ut som uppslagna böcker. Det var en cool idé tycker jag! skulle va fint till nattygsbordet, bokhyllan eller varför inte på ett hemmakontor, å va fint!
 
 

Kommentera här: