Smyckeshistorier, Cocoo.se, och Rabattkod!

Inlägget är i sammarbete med Cocoo.se
 
Hej igen Alla :)!
Jag har fått ta del av ett till sammarbete med Cocoo.se! I detta inlägg ska jag visa mina senaste smycken från shoppen! Älskar dom! Så glittriga så man knappt vet vad man ska göra med sig själv. Ett utav dom har en stark personlig mening för mig, fick också fina överaskningar även denna gång. Jag har också 2018 första planer! Fick nämligen biobiljetter till filmen "The Party"! Så ska ta med mig någon och se den i Januari, kul :D! Jag har en kod att ge ut till er också :)! Anger du koden "XMAS20" i kassan så får du 20% på ordinarie priser till och med den 13 December! Perfekt inför för julklappshandlingen ju! Men nu kikar vi på Smyckena :D!!
 
Maffiga Fotsmycken. Dom här kanske ses mest som sommarsmycken, men tror dom kan bli riktigt fina till enklare pumps på fester året runt också. Dom ligger högt upp på min övervägningslista till antingen jul eller nyår!
 
 
 
Budskapsarmband. Detta armbandet väcker minnen inom mig, Minnen från högstadietiden, när jag låg vaken på nätterna, grät och lyssnade på Christina Aguileras album "Stripped", om och om igen. Hennes låtar gav mig styrka att känna och göra förändringar. "The Voice Within", var en utav låtarna som berörde mig mest på det albumet, och som hjälpte mig framåt. När jag såg det här armbandet så kände jag det jag kände då och texten "All I Need Is Within Me" som armbandet bär representerar allt det och kommer bli en fin, stärkande påminelse att bära runt handleden, Älskar det!
 
 
Långa Strassörhängen. Gaah! Är dessa en nyårsdröm eller what?! Långa rader med galet glittrande strass! Dom ska bara på, på nyårsafton! Blir liksom lite hypnotiserad av dom, skulle typ kunna sitta i timmar och titta på hur dom glittrar i olika vinklar och olika ljus ha ha ;) :)
 
 
Kolla bara!!
 
 
Exklusiva Strassörhängen. Dom här örhängen är ju också små glittrande drömmar! Känner mig lite som "Abu" i "Aladdin" när han ser den röda rubinen och slickar sig runt munnen ha ha. Det är något med glitter som fångar mig, så vacker att titta på! Budskapsarmbandet smög sig i i denna bild också, finns förövrigt en massa andra buskapsarmband på Cocoo.se, kanske finns det något som är mer personligt för just dig :), kika ;).
 
 
Guldigt Hårspänne. Detta håspänne fann jag i en fin lite guldpåse, det var en överaskning ända tills jag öppnaden påsen, eftersom att jag hade beställt "Hemliga Varan!", den kostar bara 20 kronor, kul att köpa i julklapp till sig själv tänker jag. Man blir överaskad och så blir man förhoppningsvis lika glad som jag blev, för visst är hårspännet fint?! Enkelt, stilrent och fint! :)
 
 
Lyxigt Kroppssmycke. Vi avslutar med ännu ett smycke av den lite mer ovanliga sorten :). Detta är ett midjesmycke, återigen jättefint till bikini på sommaren, men skulle även fungera att ha över en tunnare blus/skjorta eller klänning. Maffigt värre!
 
 
Det var allt denna gång! Gå in på Cocoo.se om du också vill ha dessa smycken eller om du ska köpa julklappar. Finns mycket mer att välja på såklart :)! Om du handlar glöm inte att ange koden "XMAS20" i kassan så får du som sagt 20% (på ordinare priser), till och med den 13 December. Kram på er!

Kommentera här: