Dagsläget!

Det känns alltid som att livet snurrar runt
och man kämpar i uppförsbacke samtidigt som man faller i nedförsbacke och inte kan stoppa. Allt är för mycket och för lite.. Men jag kämpar och försöker om jag inte skulle kämpa och försöka skulle jag inte vara här längre. Misslyckanden får jag lämna bakom mig, inte tänka så mycket på, inte låta dom dra ner mig. Idag gick jag upp alldeles för sent.. (ca 16.00) Men jag försöker att glömma det och gå vidare istället för att må dåligt över det.
 
I övrigt så är det barmark igen. Jag ska försöka få ner frukträdet i marken så fort som möjligt. Kanske borde göra det ikväll med pannlampa? Men det verkar ju väldigt skumt.. stå och gräva en grop på natten liksom...  Inte alls misstänksamt... ;). Vi får se om det blir ikväll eller någon DAG istället ;).
 
Nästa vecka är det advent också :D! Äntligen får man börja julfixa :D! Jag älskar julen men är väldigt strikt med att inte börja för ens det är jul på riktigt. Men på måndag kan jag börja förbereda och till helgen börjar julen på riktigt :D! Tänkte även starta en Julblogg (där man kan nörda in sig ordentligt i julen ;)), länkar när det är klart :).
 
Ha och må så bra ni bara kan och Kram! ♥
 
 

Kommentera här: