Danmarks Weekend!

Som jag redan nämt så har jag varit i Danmark igen på snabbvisit!
Åkte ner för att hälsa på min Syster, hon har flyttat så hjälpte till med lite transport av saker och ting och så kollade vi in hennes nya lägenhet och ja, umgicks :). Åkte bil ditt tog ju hela dagen först var det schysst väder men sen började det regna och sen började det regna rejällt! Man såg knappt nånting.. Men det gick bra och vädret lugnade sig efter ett tag. Fast det var en nedra massa åkande, vi kom fram ganska sent på kvällen. Nästa dag tog vi en rejäl tur till århus, det hölls loppmarknad på universitetet min syrra och en kompis skulle sälja. Jag och resesällskapet tog en tur på loppisen men fanns inte så mycket, fyndade dock en sak :)! Sen tog vi en tur till ett konstmuseéum, som är ganska speciellt... :)! Men mer om det i kommande reseinlägg :)!
 
 
På-väg ;). Maskot i fönstret som vi kallar för "Lill-Bulten" eftersom den liknar en av mammas katter som vi kallar "Bulten" men egentligen heter Zimba :)
 
 
Min syster hade söta och knäppa korvstrumpor på sig :), bästa var att dom va rosa! Jag hade också rosa strumpor (såklart), fast i blekare ton.
 
 
Nästa dag, bilsminkningen är gjord och vi är påväg mot loppisen :)!!
 
 
Lite schysst gatukonst som sa att det är okej att vara konstig, ja ba "å tack" liksom ;) :)
 
 
Ganska coola lokaler dom har där på universitetet, bra ställe att ha loppis på!
 
 
Här ser ni ända fyndet jag gjorde på den loppisen (om man inte räknar med klänningn jag snodde från min systers sälj-kartong ;)), 25 danska kronor kostade modellhanden, jag är svårt nöjd :).
 
 

Kommentera här: