Hej Vinter!

Jaha då har jag skådat ännu en vinter.
Denna vecka kom den första snön som jag själv sett i Stockholm. Det kom bara lite först, men något dygn senare kom det mer, mycket mer! Liiiite tidigt tycker jag, Men man ska inte klaga allt för mycket, december är ju snart här och då vill man ju ha snö! Men känns jobbigt eftersom att jag hade behövt plantera ett frukträd... Fast det har ryktats om att denna snön inte kommer ligga kvar så länge. Vi får se helt enkelt. Morgonen efter all snö hade kommit, när jag och vovven skulle ut stannade hon i dörren och vände :), Älsklingen ♥. Snötäcket var ju lika tjockt som hon är lång så ja, det blir ju knepigt :).
 
När det bara var lite snö.
 
 
Solnedgång i vinterland.
 
 
Så vackert med vit snö och rosa himmel!
 
 
Bäbisen går på gången jag skottat upp ♥, andra djur verkar också ha utnyttjat den :)
 
 

Kommentera här: