Klotter, Fötter och ett Förvirrat sinne!

Yo! ;).
Det har hänt mycket under den senaste tiden. Har inte landat riktigt känner jag.. Känner mig förvirrad och lite bortkommen typ.. Kurs-grejen och allt kring den tar mycket energi, jag har lagat tanden som gick av, och så har jag varit i Danmark igen! Men innan jag berättar om senaste Danmarkstrippen ska jag posta det avslutande inlägget från sommarresan dit, he he.. (är man seg så är man..). Men allra först får ni se vad jag hade för mig måndagen innan jag åkte till Danmark igen. Jag var på Kursgrejen, och möten med dötid i mellan dom.
 
En ganska kall höstdag var det, så hade både vinterjackan och vinterskorna på mig.
 
 
Gula löv och en parkerad cykel.
 
 
Mer löv och arkitektur.
 
 
Klotter/Gatukost.
 
 
och så kör vi en närbild på det också ;)
 
 
Port, rostig, gammal och flagnad.
 
 
Mellan fotandet så gick jag, man får tiden att gå och motion liksom ;)!
 
 
Mer klotter.
 
 
På en dörr.
 
 
Silver.
 
 
Sen stod jag en stund på kärleksbrunnen och hoppades ;)
 
 
 

Kommentera här: