Little Goldiebrow!

I söndags pallrade jag mig upp
och så åkte Mamma och jag för att uträtta lite ärenden, kolla lite i affärer och hänga. Jag sminkade mig i bilen (som vanligt), och spontan körde på guldiga ögonbryn. När vi gick i affärer sen så var det en del som tittade, en liten flicka kollade väldigt länge :). Vet inte om folk tyckte om det eller tyckte att det såg knäppt ut, men själv gillar jag det så :). Var ingen rejäll shoppingrunda, handlade mest på "Make up Store" som hade Make up Weekend" och massor av rabatter och erbjudanden! Jag behövde ny foundation, sen slog jag till på några makeup wipes som i vanliga fall kostar 65 kronor styck men kostade 20 kronor nu. Skaffade även en ny facemist som hade specialpris och så var det 20%, fick ett snyggt designat presenkort på sminklektion i gåva också, Nice!
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: