Syskon Kärlek - räkna med bråk!

Ikväll bär det av till Maxim Teatern!
Ska nämligen få se showen/föreställningen "Syskon Kärlek - räkna med bråk"  om Martin Stenmarcks och hans 11 syskons uppväxt. Martin är ju en utav mina favoriter sen länge, så är verkligen glad att jag fick tag i biljett, fick den i present av en närstående ♥. Jag är fett nervös dock, vill bara att allt ska gå bra liksom. Att jag kan se ordentligt där jag sitter (bokade sent så har plats rätt långt bak :/), att jag får bra bilder, att jag mår bra och ja en massa sånt ni vet. Kommer att gå själv också vilket är lite tråkigt men hellre gå själv än inte alls kännr jag :)! Så min inställning är ju såklart att allt kommer fungera fint, så hoppas vi på det :)! Läs mer om "Syskon Kärlek - räkna med bråk" här! eller varför inte här! Nu ska jag göra mig i ordning *pirr pirr*
 
Bild: via Maxim Teatern, Fotograf: Robert Eldrim

Kommentera här: