Bryn Evenemang på Make up Store!

Här om helgen hade jag fått nys om ett litet evenemang på Make up Store i Nacka.
Man skulle få lära sig allt om hur man sminkar till ögonbrynen. Jag ville såklart gå så bokade med Malin. Men när det var dags fick hon tyvärr förhinder, så tog med mig en något motvillig Mamma istället 😉. Väl där så började det med en demonstration på en utav dom andra tjejerna som deltog. Make up artisten visade, berättade och så fick man ställa frågor. Gick också igenom en del annat som folk undrade om. Sen fick man sätta sig vid en egen station och pröva sina nya brynkunskaper på sig själv. Det gick väl okej.. Make up proffset sa att jag "hade fattat grejen i alla fall", alltså att jag hade snappat upp hur man skulle göra, men ska finslipa lite på tekniken antar jag 😊. Hon hjälpte mig att rätta till lite, så coolt att dom kan göra så stora skillnad genom att bara ändra några små detaljer! Sen fick vi gå loss på sortimentet, det var både rea, specialerbjudanden, och 20% rabatt på resten. Sen fick vi varsin goodiebag också 😁. Jag ska visa er köp och innehållet i goodiebagen vid ett senare tillfälle 🙂.
 
Tagit plats i bilen och är då påväg för att få styr på dom där håriga prylarna ovanför ögonen 😋
 
 
Rawr a.k.a "Hej"...
 
 
Framme! Alla törstiga fick ett glas vatten
 
 
Och så satte demonstrationen igång!
 
 
Dags att försöka själva..
 
 
Jag satt här
 
 
Vid den stora spegeln
 
 
Begrundar resultatet
 
 
Tänker att det kan va på sin plats med ett före-foto i närbild...
 
 
Och så ett efter-foto också i närbild då.
(Kvaliteten på bilderna är ju sådär väldigt sviktande men ja.. Bättre än inga alls liksom..)
 
 
Använde brynpalett, mascara borste, sne pensel och liten pensel.
 
 
Visst blev det skillnad?! Ska ta tag i det där med finslipningen och bli proffs nu 😋
 

Kommentera här: