Senaste Loppisfynden!

Ligger lite efter i loppisfynds-uppdateringen, tror jag har 3 eller 4 ovisade omgångar..
Här i det här inlägget ska jag i alla fall visa grejerna från den senaste loppisrundan, som var för typ 2 veckor sen eller nåt.. Har varit rätt dåligt väder nu på senare tid och då brukar den inte va så värt att åka till loppisen eftersom att det knappt är några där.. Åkte på loppis en gång när vädret var lite halvtaskigt och då var det bara 3 säljare liksom...
 
 
Här har vi skörden från sist då i alla fall 😀
 
 
En brödlåda med matchande burk i finaste färgen för 45 kronor, änglaburk 15. Hängaren och den lilla ljusstaken med manschett i glas kostade också 15 kronor vardera. Och fiskfatet tänkte jag använda såhär (bild10), ungefär. Det kostade 10 kronor.
 
 
En gammal glaskupa för 20 kronor. En hög med böcker som kostade från 5-10 kronor. Dom flesta dvd filmerna valde jag inte ut själv utan han som sålde kastade in ett gäng i min kasse (gratis), som han tyckte jag skulle se och så ,ha ha 😆. Filmerna kostade annars från 1-10 kronor.
 
 

Kommentera här: