Nyårsafton!

Min Nyårsafton var lugn.
Mycket planerande och funderande över det nya året. Hände inte så jättemycket, men jag klädde upp mig, hörde nyårstalet på tv, skålade (alkoholfritt), och såg dom bästa fyverkerierna på många år ;).
 
 
Med min lilla Älskling ♥
 
 
Det regnade mycket vid tolvslaget.
 
 
Använder min julklapp :D (ljusboxen). Och under ligger årsboken för 2018!
 
 
Öronblinget från Cocoo.se (finns här om ni vill skaffa ;))
 
 
Skoblinget också från Cocoo.se (finns att köpa här :))
 
 
Kvällens skor
 
 
Jag är lite klyven i fyverkeri-frågan som har disktuterats mycket dom senare åren.
Det är ju så vackert! Men det finns ju stora nackdelar också :(.
 
 
 
Chill i soffan.
 
 
Alkoholfri skål med galet hår ;) efter tolvslaget.
 
 
Gott Nytt År alla!
Hoppas att vi når våra mål och får en och annan önskning uppfylld ♥

Kommentera här: