Strandlook & 30% rabatt!

Inlägget är i samarbete med Cocoo.se!
 
 
Hej Hej Allihopa!
Nu har sommarvärmen gömt sig igen. Är bara kyligt, regningt och grått här 😕. Men bra saker med rengnet är ju att man kan va inne och titta på film, läsa bloggar eller varför inte nätshoppa lite? Jag har goda nyheter till er smyckesälskare. För när Moder Jord vattnar blommorna så kan ni shoppa loss på Cocoo.se med 30% rabatt på ett helt köp (Gäller på ordinare priser till och med den 15 juli 2018) Använd koden MINUS30 i kassan 😄. Är dessutom 50% rea på alla kläder och bikinis just nu också såg jag! Det är ju bra så att man är redo sen när solen och värmen kommer tillbaka, för det ska den väl? Vi bestämmer det 😉! Håller på att fixa ett inlägg med mina senaste tillskott från cocoo.se shoppen, som ni får se snart! Så länge tänkte jag visa några andra godbitar som skulle va snygga till strandlooken! 💍
 
Kroppskedja direktlänk
Denna över en enkel bikini-top, hur snyggt som helst! Också perfekt om man vill ha något som inte alla andra har!
 
 
Budskapsarmband direktlänk
Många tunna armband känns sommrigt tycker jag, fint för en lätt bohemisk strandlook! Älskar alla fina budskap också!
 
 
Solglasögon direktlänk
Inget besök på stranden är väl komplett utan solglasögon(?!). Dessa är snygga tycker jag!
Strassörhängen direktlänk
Lite otippat kanske men tycker ändå dom skulle passa till den lite mer exklusiva strandlooken. Gärna med nån typ av sjal eller turban i/över håret.
 
 
Bilder och produkter från Cocoo.se såklart 😉

Kommentarer:

1 towe:

älskar solglasögonen! så snygga!

Svar: Va kul :)! Håller med ;) :)!
Sandra Rosén Dahlgren

Kommentera här: