15/4 År 31!

Jag har ju fyllt år under den senaste bloggtorkan.
Så tänkte att vi kollar lite på det eftersom att jag lovade tillbakablickar. Det va i april som jag fyllde 31.. usch.. Ha ha nä men har lite åldersnojja, men strunt i det nu. Dagen började med pyntig frukost som Mamma hade gjort åt mig, och toner av "En enkel tulipan", med Harry Brandelius och "Ska man inte va gla på sin födelsedag", med Calle Reinholdz, uppspelade via internet av min Bror :). Senare fick jag ett födelsedagskort med pengar och blommor utav Morfar. På kvällen var det god middag med lite plockmat, bäst ju! Så mysigt och gott när man kan ta lite av varje tycker jag! Fick mer presenter och en efterrätt med hallonmoussé och citronmelissé och drack Loka crush med rosa sockervadd. Det var den dagen i stort :). Ska firas lite mer till sommaren ;) :).
 
Såhär såg jag ut, rosa/blå/svart-sminkning, koppar-skimmrig t-shirt och stort bling i ena örat.
 
 
Frukosten.
 
 
Blommor från mamma.
 
 
Med ballongen jag fick till frukosten ;) :)
 
 
Loka crush och sockervadd.
 
 
Presenter :)! Visar upp vad jag fick sen.
 
 
Efterrätt och lite småglimtar av presenter ;).
 
 
TACK! Till alla som internet-grattade och IRL-grattade! 💋
 
 

Kommentarer:

1 Angelica Wåhlin:

Grattis (långt i efterskott) :D

Svar: Tack så mycket det var rart av dig :)!!
Sandra Rosén Dahlgren

Kommentera här: