I Lördags!

I lördags hände ett och annat som spontanbokades kvällen innan.
Åkte till min bästis han hade nämligen fått nys om en loppis och då ringde han mig, rart! Han behövde även hjälp med att skruva ihop sin nya soffa. Det var lite knasigt för han visst inte riktigt vilka tider loppisen skulle hållas, men vi chansade och tog en promenad dit. När vi kom fram hade loppisen just plockats ihop.. Ja ja.. Fick i alla fall en promenad med bästis i värsta fina vädret. Var högsommarvärme ju! Hemma hos honom vilade vi en stund innan vi satte igång med soffan, jag fick äran att sitta i den först ;). På kvällen åt vi sallad med kräfftstjärtar och fetaost, och såg på dålig film.
 
Såg ut såhär på nederdelen..
 
 
och såhär på överdelen. (Flinar så mycket eftersom att jag blev påkommen med, och småretad för selfie-tagandet, ni vet icke bloggare/instagrammare ;))
 
 
Fin kruka vid loppisområdet! Bra inspo för sommarens tänkta pysselprojekt!
 
 
Vackert i skogen!
 
 
Klotter och Rosa!
 
 
Varm och svettig, men min kompis är en fryslort som ni kan se på hans klädsel..
 
 

Kommentera här: